.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸ کشته در تیراندازی‌های جمعی در شیکاگوی آمریکا
پلیس آمریکا اعلام کرد در عملیات بازداشت یک جوان ۲۳ ساله متهم به قتل ۸ نفر طی سه تیراندازی مختلف، درگیری رخ داد و در آخر فرد مسلح خودکشی کرد.
۸ کشته در تیراندازی‌های جمعی در شیکاگوی آمریکا

پلیس آمریکا از کشته شدن یک جوان مسلح مظنون به کشتن ۸ نفر در عملیات تیراندازی دسته جمعی طی دو روز در نقاط مختلف حومه شیکاگو خبر داد.

 

به گزارش الجزیره، درگیری این جوان مسلح با پرسنل امنیتی در ایالت تگزاس طی عصر دیروز دوشنبه با تیراندازی به خود و خودکشی دیرهنگام پایان یافت. 

 

پلیس شهر جولیت (حومه جنوب غربی شیکاگو) توضیح داد که مظنون به نام رومئو نانس (۲۳ ساله) بوده است. نانس که پلیس آمریکا او را یک مرد مسلح خطرناک توصیف کرد، مظنون به تیراندازی و کشتن ۸ نفر در ۳ نقطه در حومه شیکاگو در روز‌های یکشنبه و دوشنبه است که منجر به عملیات جستجو شد و ساکنان منطقه را در حالت تنش و اضطراب قرار داد.

 

پلیس هیچ اطلاعی از انگیزه جنایت نداشت، اما اظهار داشت که قربانیان اعضای یک خانواده بوده و مظنون آن‌ها را می‌شناسد.

 

درباره جزئیات حوادث تیراندازی، پلیس نشان داد که قربانیان چند ساعت پس از هشدار در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه نانس باید مسلح و خطرناک در نظر گرفته شود، در ۳ خانه جداگانه پیدا شدند.

 

 یکی از کشته شدگان دیروز یکشنبه در خانه‌ای در شهرستان ویل پیدا شد و سپس ۷ نفر دیگر دیروز دوشنبه در دو خانه در یک ساختمان در حدود ۱۰ کیلومتری شمال غربی شهر جولیت پیدا شدند. 

 

تیراندازی‌های دسته جمعی به طور نگران کننده‌ای در سراسر آمریکا رایج شده است، زیرا یک قانون در این کشور خرید اسلحه گرم را در اکثر ایالت‌ها آسان‌تر می‌کند و تعداد آن‌ها در بین شهروندان افزایش می‌یابد.

 

تعداد سلاح‌های انفرادی در این کشور از تعداد شهروندان بیشتر است و از هر سه بزرگسال یک نفر دارای سلاح گرم است و تقریباً ۵۰ درصد بزرگسالان در خانه‌ای زندگی می‌کنند که دارای سلاح گرم است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.